Marktagenda 2023 volgt z.s.m.

FQA

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling bij Boheca?
Je hebt een artikel gevonden en wilt deze graag bestellen. Hiervoor moet je het artikel in het winkelwagen plaatsen. Dit doe je door op BESTELLEN te klikken. Klik vervolgens op WINKELMANDJE (rechtsboven). Je krijgt nu een overzicht te zien van de producten die je wilt bestellen. Klik op BESTELLEN.

Indien je in het bezit bent van een kortingscode of cadeaubon dient deze ingevuld te worden in het winkelmandje. Wij kunnen kortingscodes  helaas niet achteraf verrekenen.

 

Stap 1: Afrekenopties
Je hebt de mogelijkheid om direct te betalen of als vaste klant. Het betalingsproces is verdeeld in vier stappen. Alle velden met een * dienen volledig ingevuld te worden. Klik op VERDER of op INLOGGEN.

 

Stap 2: Persoonlijke gegevens
Vul hier alle benodigde gegevens in. Ontvink MIJN FACTUUR- EN AFLEVERADRES ZIJN HETZELFDE als u het pakketje op een ander adres wilt laten leveren. Klik op VOLGENDE. 

 

Stap 3: Verzendgegevens
Indien je hebt gekozen voor een ander afleveradres vul je alle benodigde gegevens in. Is dit niet van toepassing, dan wordt deze stap automatisch overgeslagen. 

 

Stap 4: Verzendmethode
Kies de gewenste verzendmethode en klik op verder.

 

Stap 5: Betaalmethode
Kies de gewenste betaalmethode. Je kunt kiezen uit iDEAL Afterpay, PayPal, Bancontact, ING Home pay en bankoverschrijving. Hier heb je ook de mogelijkheid om een opmerking bij te voegen aan uw bestelling. Ga vervolgens akkoord met de Algemene Voorwaarden en de Privacy Policy. Klik op verder.

 

Stap 6: Bevestig bestelling
Klik op BEVESTIG BESTELLING. Het betaalscherm met instructies wordt geopend. 

 

 

Hoe kan ik een bestelling wijzigen?
Na het plaatsen van je bestelling is het wijzigen van je bestelling via de webshop niet meer mogelijk. Wel kan je een mail sturen naar boheca.online@gmail.com. Vermeld hierbij duidelijk de wijziging en bestelnummer. Echter is het wijzigen van uw bestelling alleen mogelijk als wij het pakketje nog niet hebben afgeleverd aan PostNL.

 

Naar welke landen verstuurt Boheca?
Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland.

 

Wat zijn de verzendkosten?
Je bestelling wordt bezorgt door PostNL. Bestellingen worden verzonden op basis van gratis verzending, brievenbuspost of pakketpost. Voor meer informatie: klik hier

Pakketten naar België en Duitsland worden ook verzorgt door PostNL. Bestellingen worden verzonden op basis van brievenbuspost of pakketpost. Voor meer informatie: klik hier

 

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
Bestellingen die geplaatst worden voor 20.00 uur worden de volgende dag verzonden. Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen geleverd. LET OP: op zondag en maandag wordt er geen post meer verspreid in Nederland. 

Bij acties met gratis verzendkosten worden de verzendkosten niet in rekening gebracht of wordt het bedrag van het totaalbedrag afgetrokken door middel van een kortingscode. Het is je eigen verantwoordelijkheid hier op te letten en dit goed in te vullen. 

 

Hoe kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is ontvangen?
Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen krijg je een bevestigingsmail. Heb je deze niet gekregen of heb je vragen hierover, mail dan naar boheca.online@gmail.com

 

Heb ik een account nodig om te shoppen bij Boheca?
Nee, dat hoeft niet. Deze keuze is aan de klant. Klik op direct winkelen om te shoppen zonder account. Met een account kun je het betalingsproces sneller doorlopen, je bestelgeschiedenis bekijken en verlanglijstjes aanmaken. 

BETALEN

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
Bij Boheca kan je betalen met iDEAL, Afterpay, PayPal, Bancontact en ING Homepay. Lukt het je niet om via deze betaalmogelijkheden te betalen, dan kan je het geld overmaken op bankrekening. Hiervoor kan je mailen naar boheca.online@gmail.com

Kan ik veilig betalen bij Boheca?
Ja, Boheca heeft veilig betalen hoog in het vaandel. Boheca beschikt over een SSL-certificaat.

 

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?
Je kortingscode kan je invullen in het winkelwagentje. Klik rechtsboven op WINKELMANDJE. Klik op GEBRUIK UW KORTINGSBON. Vul hier je kortingscode in.

 

Hoe kan ik mijn cadeaubon inleveren?
Je cadeaubon kan je inleveren in het winkelwagentje. Klik rechtsboven op WINKELMANDJE. Klik op GEBRUIK UW CADEAUBON. Vul hier de code van de bon in.

 

RETOURNEREN

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Op deze pagina vind je een uitgebreide uitleg over retourneren

 

Krijg ik het totaal betaalde bedrag retour?
Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen, storten wij het bedrag binnen 7 dagen terug op de rekening waarmee ook is betaald bij het plaatsen van de bestelling. 

De verzendkosten van de bestelling worden alleen vergoed wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er slechts een deel van de bestelling retour wordt gedaan, krijgt u de verzendkosten niet terug. 

De retourkosten zijn voor eigen rekening. 

 

Kan ik een artikel omruilen?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Het is wel mogelijk om het artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Het kan voorkomen dat je een kortingscode bij de eerdere bestelling hebt geplaatst en dat deze bij de volgende niet meer geldig is. Als dit het geval is kun je een mail sturen naar boheca.online@gmail.com. Wij komen je graag tegemoet en maken een persoonlijke code voor je aan. Deze code geldt dan alleen voor het artikel dat je wilt ruilen, niet voor artikelen die je nieuw (en er dus extra) bij bestelt.

 

Wat moet ik doen als een bestelling niet klopt.
Dit probleem lossen wij zo snel spoedig mogelijk voor je op. Stuur een mail naar boheca.online@gmail.com met duidelijk jouw naam, bestelnummer en geef aan om welke items het gaat. Wij nemen contact met je op en zorgen dat je bestelling compleet wordt. 

 

Heb je een andere vraag/opmerking? Stel hem hieronder en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.